IGNORANCE IS YOUR NEW BEST FRIEND

Imorgon börjar skolan igen. Nej, jag har ingen som helst längtan till att börja skolan igen, inte efter alla dagar jag bara har varit hemma och slappat!
Sommaren har varit underbar i år, särkillt i juli!
Lyssnar på ignorance med Paramore, den är väldigt fin.
har inte fotat nåt på den senaste tiden, det finns ju inget att fota?
slingade håret idag, blev inte så nöjd.

Sammanfattning sommaren 2009:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja
- dog någon som stod dig nära?
Nej!
- vilka länder besökte du?
0
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
hmm, nej.
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
20 juli
- största misstaget?
inget jag minns?
 - har du varit sjuk eller skadat dig?
nej
- bästa köpet?
min nya Mp4!
 - vad spenderade du mest pengar på?
smink, parfymer, godis m.m.
- gjorde någonting dig riktigt glad?
alla mina fina släcktingar som har varit på besök! :)
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
absolut Breath med Breaking Benjamin!
- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Vet inte, har varit både och
- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
badat
- vad önskar du att du gjort mindre?
sovit, för att få tiden att gå
- hur tillbringade du midsommarafton?
som en vanlig dag
- blev du kär i sommar?
Nej
- hur många förhållanden?
inga
- favoritprogram på tv?
tv är inget jag slösar så mycket tid på nu för tiden 
- bästa boken du läste i sommar?
oj, har inte läst så många böcker
- största musikaliska upptäckten?
höh, inga typ
- något du önskade och fick?
Ny mp4
- något du önskade dig men inte fick?
nope
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
var hemma tror ja, det var dåligt väder
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
mycket
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
jag har ingen 'stil', jag räknas väl som normal?
- vad fick dig att må bra?
släcktingar (!), kompisar, kameran och musiken!
- vem saknade du?
många
 - de bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat så många nya? hah

Kommentarer
Postat av: nina kartal

snygg header! :)

2009-08-20 @ 14:57:18
URL: http://ninakartal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0