Min låtlista!

Heej alla,
har varit rätt så upptagen den här veckan, vi har en massa släcktingar på besök så det är ganska weird här hemma just nu.
Satt och klurade ut hur man fixade en liten låtspelare på bloggen, och nu är det klart.
Så nu kan ni få lyssna på några av mina favoritlåtar!
Annars så händer det väl inte så mycket mer än att.. skolan börjar på torsdag (usch, fy och blä!), jag ska slinga håret på onsdag, imorron var det ett år sedan morfar begravdes.. (R.I.P!) det värsta är att jag kommer exackt ihåg hur det var..
vi satt och tittade på tv, då telefonen ringde, jag svarade och hörde min morbrors röst:
- GE HIT DIN MAMMA NU!
så gav jag henne luren, och efter bara nåra sekunder brast hon i gråt.
Nån timme senare var alla samlade här i våran lägenhet och grät.
Det var hemskt.


Kommentarer
Postat av: emelie

kom gärna och ställ en fråga i frågestunden :)

2009-08-19 @ 15:11:47
URL: http://deathstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0