kväll & natt

tänkte skriva lite om kvällen & natten igår;
satt ju och hade skittråkig tills min kusin kom vid 21 tiden, då gick vi ut och flummade och hade på musik!
sen typ efter en stund kom en tjej gående med typ en tallrik i handen och min kusin sa att hon inte gillade tjejen av nån konstig anledning, och presis när hon hade sagt det tappade snubblade tjejen o tappade tallriken och den gick sönder, och vi dog av garv så klart, hah.
sen när typ klockan vart 22.30 gick vi in å satte oss vid datorn, sen käkade vi och kollade lite på tv å sen vid 24 tiden stack vi hem till våran mormor för vi skulle sova över där, å på vägen dit såg vi ett stjärnfall! 
seriöst jag kunde inte tro mina ögon, får sånt här såg man bara på tv.
iaf så var jag såklart dum nog och glömde att önska mig nåt, hahaha.
mormor hade redan gått och lagt sig när vi hade kommit, hah, så vi fick hela huset för oss själva!
vi flummade å hade kul.
Sen vid 3 tiden var vi helt slut, då när jag äntligen hade somnat lite kände jag nåt hårt ramla ner på min hand, då hoppade jag till å så klart vare min kusin som hade kastat min mobil på mig, så då skulle jag ge igen och då kastade jag den på henne men hon drog sig undan så mobilen hamnade under soffan hon låg på xD
då var vi tvungna att flytta på hela soffan för att ta upp den, å det lät som fan, så hörde man mormor ropa på oss från sovrummet att vi skulle hålla käften, å då la vi av och sov.
hahaa, kul liv jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0