10 november

Kom nyss hem från skolan, de var kul att höra engelska läraren (Robert) sjunga till Abbas låt, Money money money sista lektionen, hahahah.
Snart ska jag till stan och försöka hitta nån svart kofta, kommer nog behövas under vintern för att bara på sig T-shirtar funkar inte längre.
Kom på att de var jävligt längesen jag fota? Jag har ingen som helst insperation just nu, vilker är jävligt tråkigt.. hmm :s
Jag kom på att jag har ingenting kvar att längta efter? Eller jo New Moon, men de känns så himla långt bort. 
Vill ändra nånting på mitt liv, men kommer inte på vad. Nåt saknas i alla fall!

 

Kommentarer
Postat av: emma

nemas problemas :) vad har du för dig?

2009-11-10 @ 18:59:53
URL: http://ebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0