FEEEST


Dessa skor kommer jag ha på mig idag på festen! ;)
Inte direkt så HÖG klack, men jag överlever nog.. desutom så tror jag inte jag skulle kunna gå ordentligt med jättehög klack hahaah.

IDAG tog vi sprutan (mot svininfluensan), jag var väldigt osäker om jag skulle ta den eller inte, för den inte Väl testad än, men så tog jag den i alla fall, vill inte riskera att få svininfluensan o typ dö med den sen. Det känndes inte ett skit (känns inte ens nu oxå) och vi fick sitta i väntrummet i typ 15min, de var skittråkigt för min del, de var ju några som svimmade där oså hahah.
Har ni tagit den?

Typ nu har jag några timmar på mig att käka, dusha, sminka mig, fixa håret och naglarna. Vid sju sticker jag :)

Vad ska ni göra idag då? ;)
Föresten, ALLA svarar: Ska jag ha lockigt/platt hår??

å juste, idag är de sista dan man kan RÖSTA hos Haidis blogg! snälla rösta på min bild så blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0