Min New Moon dag!

Skolan kändes bara onödig att gå till idag, men jag gick dit ändå, gympan skippade jag. De kändes som en evighet tills skolandagen äntligen var slut!
Då stack vi (jag, lovisa, bäver, elin) till ICA och köpte godis, läsk och chips för filmen. För de är mycket dyrare att köpa på biografen hahah. Sen stack vi hem till Lovisa och käka varma mackor! Sen gick vi ner till Amorinen där bävers mamma skulle hämta oss. Halvvägs dit ringde Amanda mig och frågade om vi kunde möta henne och Johanna, för dom skulle också se på filmen. Så då mötte vi dom där och gick till en affär som lovisa skulle checka en grej på.
Sen gick vi till typ någon Telia affär och tog en massa gratis tuggummi som dom bjöd på där (observera ordet massor, hahahha) sen var de typ någon snubbe som jobbade där som bad oss å sjunga karioke, för man kunde vinna typ biljetter till Idolfinalen. Så jag och amanda gjorde det, resten vågade inte hahahha. Vi sjöng Curly Sue (stavning?) men Takida!
och de visa sig verkligen att jag var tondöv HAHAHHA. Amanda vann över mig, och snubben skrev upp våra namn och mobilnummer, hahah.
Sen var de dags för att gå till bion, så vi gick dit och väntade på att den andra Amandra skulle komma, för hon skulle ta ut biljetterna, men de visade sig att hon redan var där, lol.
Så vi tog dom, och köade till TOAN, hahahah. Men toa måste man ju gå på om man ska se på film, hahahah.. vi tog handikapstoan för de var ingen kö på den HAHAHA.
När vi blev klara köade vi till filmen, sen satte vi oss på våra platser (i mitten, längst åt höger!)

ÅH FILMEN KÄNDES SKIT KORT! seriöst! :(

Den var lite småkul när Jake tog av sig tröjan för första gången, för tjejerna där bak skrek förtjust! ahahah.

Men den var verkligen SKITBRA!
längtar redan till trean! haha.

På väg ut från salongen sen slängde jag min chipspåse på ett ställe där dom hade typ sement HAHAHAH ooobs.
 
där ser ni den (sämsta kvalitén, jag vet, men mobilkamera)


Här ser ni lovisa, bäver och en glumpsk elin på bilden! (ahahah) 





Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Det en typisk ungdoms serie.. så där mysig på nåt sätt med en hel del drama :)

2009-11-21 @ 00:32:47
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Brukar kolla här: http://www.yidio.com/show/90210 online och gratis! Men det går också att ladda ner :) Har inte tid att följa det på tv..

2009-11-21 @ 12:27:46
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Tv400 20.00 Måndagar :)

2009-11-21 @ 16:37:41
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0