I don't wanna change the world - I just wanna leave it Colder.

Mm, sanningen är att jag inte har orkat blogga. (vem fan bryr sig igentligen? jag har få läsare ändå) Jag har inte orkat göra ett skit efter alla prov vi har haft.
Det är sorligt att min kamera har fått damm på sig, jag har inte orkat ladda kameran efter att batteriet tog slut för typ 2 veckor sen .___.
Men på fredag kommer jag vara igång igen, jag ska nämlingen fota Lovisa (!)

Idag har mamma tvingat mig att dra ner till stan och köpa en vinterjacka, även fast jag var ner dit igår och inte hittade några!
det vart en skitful svart jacka. sådär bara så är 500 fucking spänn borta för en usel, ful jacka!
Jag hatar vinterjackor mest av allt. Man hittar aldrig några fina, plus att man ser alltid fet ut i dom.
Kunde ju fan lika gärna ha köpt nåra skivor för pengarna, men nää då. För jag menar, att bli förkyld ett par ggr och och frysa varje dag i nån timme, inte fan skadar de nåt? Min tunna jacka kunde jag lika gärna ha användt!

det är inte min dag idag helt enkelt. det har inte varit min dag på 4 månader snart nu. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0