Lay your hands on my, one last time.

Heej alla. Jävlar va lite folk det var som besökte min blogg dom här senaste dagarna!
okej, det beror ju delvis på att jag inte har uppdaterat något dom senaste dagarna, men det är bara för att har haft en massa prov på gång, så jag har pluggat hela tiden. Tråkigt, jag vet. Men det sägs att den som jobbar hårt i början, får det lätt i slutändan :)
Är med i en fototävling i skolan btw, och om bara två dagar får vi reda på vilka som har gått vidare. De bidragen kommer finnas på skolans hemsida där alla kan rösta!
Priserna var i början inte så imponerande, men sen när jag tänkte efter så kom jag på en grej! Om jag vinner första priset så kommer jag få en digitalkamera som är värd 2000 spänn då kommer sälja den för 2000 och istället köpa ett nytt objektiv till min kamera, och kanske lite annat smått och gott! Det skulle verkligen vara skitkul, jag skulle verkligen ha blivit glad!
så om jag blir en av finalisterna så får ni rösta som attans! Om ni inte tycker om nåt annat bidrag, såklart. Men det skulle vara jävligt snällt av er om ni röstade på mig så!

Bästa låten idag:

BB är oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0