Sooner or later

Hej alla najsiga personer som besöker min blogg!
förlåt för att jag inte uppdaterade något igår.. har faktiskt inte haft så mycket tid.
Idag har det hänt mycket i alla fall. Först var det ju skoljoggen, skitjobbigt..  vi var ju tvungna att åka dit och springa den jävla rundan.. men vi gick.. haha. Efter skolan åkte jag till resecentrum och mötte upp Lovisa och Johanna för vi skulle sticka till Valbo och handla.. bussen kom försent och busschaffören var as seg och sur som fan!
I alla fall så hittade jag en grå randig tröja från Gina!
Imorgon är det skolfotografering. Jag kommer se lika cp ut som jag gör varenda år!
Jag tror jag kommer ha min nya tröja, och typ lockigt hår.. för det har jag aldrig ^^
får väl se hur det blir, kommer säkert ångra det ._.

nu ska jag dusha och läsa ut min bok som jag har haft i en vecka nu! (alldeles för länge för att vara jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0