Minnet ljuger sällan

Hello people! Har ni saknat mig? Nej, det var väl det jag visste! (y'  
Förlåt för att jag har varit ubersämst på att blogga, men den här gången har jag mina ursäker. Det har hänt en hel del dåliga saker som jag inte kan nämna här ifall någon skulle läsa det här och hindra mig från det planerar att göra.
Ja.. det var väl ursäkten.. haha, inte för att ni förstod mycket av det men ändå.
På tal om ingenting var det JÄVLIGT (ursäkta det fina ordet) länge sen jag fotade! Längesen för att vara mig då.. sist var ju.. nej inte ens det kommer jag ihåg.

Idag blire i alla fall att titta på melodifestivalen, får inte missa denna gång när det är i Sandviken (!), för jag kan fortfarande inte fatta att det händer något så stort i denna usla stad.
Som alltid kommer de säkert vara usla artister, aja.

Ja, det var väl allt från mig denna gång? Nästa gång jag bloggar lovar jag att komma med någon bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0