Muffins!

Skoldagen har varit hemsk! imorron kommer det bli värre.. åh skit oxå ._.
stack i alla fall hem till elin efterskolan för att baka muffins!
Lovan skulle också baka muffins, hon sa att hennes kommer säkert bli mycket godare än våra och i början så trodde jag och elin att lovisa kanske rätt ändå.. eftersom hon bakar väldigt mycket.

här får ni se ett par bilder:

Degen vi blandade ihop, elins hand på bilden ;>


Det var svårt att få en bra bild på elin, hon ville inte vara med på kort.. men sen tog jag i med hårdhandskarna, moahaha. 


tada dom är klara! dom ser ganska småa ut på bilden, men det var dom inte!


mhhhmm, dom blev skitgoda! =D
hahaha nu blir ni säkert sugna på att äta muffins.

sen skulle vi se på film, och jag skulle välja.. men det var ganska svårt att välja..

för bokhyllan är ju såklart proppfull med filmer!

men till slut kom elin och hjälpte mig, och det blev nån film jag inte kommer ihåg namnet på, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0