Pausen är över, nu är jag tillbaka


Foto: Jag
Redigering: Jag
Hej bloggen, som ni (ni och ni, de kanske inte är en jävel som kikar in här längre) kanske har märkt så har jag haft gästlösen här på bloggen nu i några veckor? De har jag haft för att jag 1. Inte orkat blogga 2. Inte haft något att blogga om. Så de var bara jag som kunde gå in på bloggen och jag ville ha samma bloggadress när jag började blogga igen så därför tänkte jag att de var smart med gästlösen!
men nu är jag tillbaka, och är fotosugen igen!  Så de  kommer bli många foton här i bloggen framöver.
Imorgon ska jag på min 3 åriga kusins Lucia! Haha, de kommer bli kul.

Vår skola har redan haft Lucia och jag var tärna. Det roligaste av de hela var när stjärngossarna kom och gjorde sitt. Lika kul båda gångera (Lovisa och jag kunde inte hålla oss för skratt), dom betedde sig inte som normala stjärngossar brukar bete sig, men folket verkade gilla de också!

Nu ska jag sluta babbla här, skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Tina

Superfin bild ^^

2009-12-14 @ 10:46:51
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så jättemycket! :D

2009-12-14 @ 17:18:26
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: E M M A

ååh, så fin bild! :D

jag älskar redigeringen! (:



Svar: jo vad bra att den är tillbaka! :) har försökt gå in ett antal gånger utan att lyckats. x)

haha, jo men det verkar som att hon lyckades trotts sitt misslyckande eller hur man säger. ;)

KRAM!

2009-12-16 @ 23:30:27
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0