Min fredag!

Först var de skola och de tråkigt tills brorsan, Johannes å Hampus kom och 'hälsade på' hahah, de var inte så lyckat, vi hade bara gått nåra meter o fick syn på rektorn såklart, han ville kicka ut dom, men på ett vänligt sätt. Så dom sa bara 'Okej, vi drar snart!' men istället stack vi till cafeterian o köpte vofflor åt Sermed, för han var ashungrig hahah. Så då satt vi där o snackade medans han käka och efter bara fem minuter, kommer rektorn igen o säger 'nej men killar, har ni inte stuckit än?'. Sermed envisades med att käka klart, o rektorn stack på möte! Han var väl rädd att dom skulle starta upp ett bråk (vilket dom är väldigt kända för), o de var dom nära på att göra också, men killen som dom skulle spöa stack därifrån, en riktig CHICKEN ah.
I alla fall så stack dom sen och vi hade en lektion kvar: Matte.
De gick snabbt, jag gjorde en HALV uppgift pga sms, samtal. Woops hahah.

Efter skolan tog Elin och Jag bussen in till stan, jag skulle köpa ett ritblock till Elins kusin JOHN som fyller 2 år imorgon!
Och efter de gick vi till Hemma kväll o hyrde en film, sen åkte vi hem till elin och såg på den, och de visade sig vara en av dom sämsta filmerna jag någonsin har sätt. Men aja, så kan de väl bli ibland.
Efter de kolla vi lite av Idol, (TOVE var bäst) och sen var jag tvungen att åka hem.
Så nu är jag hemma, o kan typ inte kolla klart på idol (som säkert är slut nu) för de K A O S i vardagsrummet, får inte vara där nu, vill inte vara där nu, lyssnar på musik så jag slipper höra allt.

Igentligen skulle ja lägga upp bilderna ja fota igår, men de blev aldrig av och nu kan jag inte heller de, eftersom dom är sparade på datorn i vardagsrummet.

Så dom får ja lägga upp imorgon kanske.
Ja.. eh, de var väl min dag?


Kommentarer
Postat av: emma

Din tid kommer ;) jag har varit där jag också haha! ja, det tänkte jag också förut, men nu när jag snart är klar med gymnasiet så orkar jag fan inte!

2009-11-14 @ 12:49:35
URL: http://ebroman.blogg.se/
Postat av: emma

äter godis och läser bloggar i mina mysigaste kläder, hihi :-D dudå?

2009-11-14 @ 13:09:13
URL: http://ebroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0