Im back..!


Gammal favorit bild tagen med en kompaktkamera..

Heeej alla!
Sorry för att jag har dissat bloggen dom senaste dagarna.. men jag har faktiskt en anledning, våran dator har bettet sig illa. haha.
Imorgon har vi SO prov. Så idag kommer jag att tok plugga (inte för att jag tror att det tjänar till någonting, men då har jag i alla fall gjort mitt ''bästa'')
Annars ska jag väl nte gö nåt speciellt.. hmm det var längesen jag var ute och fota.. måste göra det någongång snart! Men jag har ju brist på modeller och så. Får väl fota nåt annat då..
men nu ska jag gå och sova lite sen ska jag käka, plugga, plugga, plugga, kålla påå teevee och sitta vid datorn.
Vi ses!
Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

wow vilken underbart vacker bild!

2009-10-01 @ 14:56:42
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Helena

Älskar bilden! :D

2009-10-02 @ 17:42:01
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0