Ooops - i did it again!

Tänkte att jag kanske borde jobba lite med min mössa som har håller på med på syslöjden, så jag tog hem den men den vart bara liggande där på skrivbordet. Så idag tänkte jag sticka lite på den, så då började jag såhär lagomt bra.. och tänkte: Åh, första gången har jag kommit en bit och inga synliga fel! *happyface*
Och precis när jag tänkte så tittade jag och hittade ett enort HÅL!

hahahah, sällan. Så jag la undan den för att få hjälp med den sen, hah Brittis kommer fan slita halsen av mig, att jag aldrig lär mig ^^

Har föresten fått en ny favorit låt! Deserve Better från Amys nya album! Jävligt annorlunda låt faktiskt (för att vara henne altså) jättefin text <3 finns även på spotify btw :)

Imorgon ska jag ta med mig efterlängtade ÑON (min kamera) till skolan :D haha, Camilla vill knäppa en massa kort D:

Nee, nu ska jag hitta på nåt roligt :D hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: claudia

uu sticka? :O sånt suger jag på, allt med tyg, nål osv har jag nått botten med, ändå har jag vg i syslöjd.. hm

2009-10-27 @ 18:44:10
URL: http://qlaudias.blogg.se/
Postat av: TinaGreenGirl ¤¤ FOTOBLOGG

Gillar också Deserve Better mest (:

2009-10-28 @ 17:01:49
URL: http://thegreengirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0