Heter man Sara så lyckas man med allt!

Hahahah, ja. Rubriken var ju sann.. not!
De två sista lektionerna flummade jag & Lovisa & elin oss igenom, det gick bara inte att koncentrera sig, man var för trött, alla klagade hela tiden men inte fan brydde vi oss eller. Jag försökte skärpa mig på NO:n men på engelskan då gick det inte längre xD
idag ska jag inte göra så mycket. På Onsdag ska jag åka hem till elin och fota en grej till en fototävling i skolan.
Sen ska jag fortsätta tjata på brorsan så han kan fixa gymkortet åt mig. Så jag kommer åka iväg 2 gånger i veckan och gymma tillsammans med Sandra :D (bara för att få bättre kondis, hihi)

eh, kan lägga ut några bilder jag tog igår så inlägget inte blir allt för tråkigt!




(rökelse)
Jag tror ska höra om man kan byta bild till den dära tävlingen jag länkade om igår (?) till den första bilden här i inlägget? eller vad tycker ni? öhm, svara så jag typ vet D:


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack för ditt bidrag, lycka till! =)

2009-09-21 @ 19:46:07
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: haha okej ;D. Jag är inte så tystlåten direkt :D.

2009-09-21 @ 21:06:13
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0